AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.054

Var kan man köpa Ac Schnitzer grejjor?

Fr
656
Fritte525
Bmw 316 e46 -01
Bmw M3 3,0 -94
Hej! Som frågan lyder så vill jag veta vart man kan köpa ac schnitzer grejjor till min m3:a. Tänkte piffa upp interiören med lite äkta bmw styling. Så som handtag till handbromsen osv, ja ni fattar. Kanske även mattor. Har letat överallt på nätet men hittar inget. Ringt till Bmw men dem vet inte heller. Tacksam för svar. Mvh

IronIsHard
Njuren
Länk

"the things you own end up owning you"
Ma
213
Matte78
730iA -90
Har du testat Ac-schnitzer.de ?
Eller e-bay .

Mvh Mattias .
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Fritte: Låter som ett mycket klok val att förädla och styla din M3 med AC Schnitzer styling :-). Att få tag på allt som ACS har att erbjuda är faktiskt inte mycket svårare än så här nu för tiden... www.acschnitzer.se ;) Där inne kan du se bilder och även en kompl. prislista. för resp. modell.

AC Schnitzer har äntligen fått en "egen" hemsida och verkstad, de har ju, ett bra tag, gått att få tag på ACS prylar genom OCl Brorsson men är det mer delat om jag förstår det rätt.

Här finner du lite bilder på min E46 ACS3 för ev. stylingtips... Länk

Mvh Jimmy "Mr Schnitzer"

Länk
Fr
656
Fritte525
Bmw 316 e46 -01
Bmw M3 3,0 -94
Hej! Hahahaha. Att det skulle vara så lätt att få tag på acs grejjor det hade jag ju aldrig drömt om;) . Har inte varit med i styling folket allt för länge och det märks bara här. hehe. Ja men det var ett par riktigt bra tipps. Tackar!
Länk

www.beastpower.com
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

BoMoW: Mycket intressant sida, speciellt nu när dollar priset ligger så lågt som det gör. Synd bara att det inte går att se och få pris på nån del på nätet. Mycket dåligt uppbyggd sida. Hoppas dom fixar den...

Mvh Jimmy

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.