|
|
|
|---|---|
|
Vart får man tag på en M10 320 motor ? 6:a med förgasare alltså . Mvh | |
|
Är det 6:an du menar så heter den M20. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Men heter den inget mer än M20 , hittar bara motorer till E30 , behöver ju en med förgasare . ? | |
|
320 med gasare,då är det M10 som gäller. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
den motorn är ingen 6a. utan en 4a. /mvh jocke Numera Jeep ägare. |
|
|
320 (utan i) fanns visst med 6-cylindrig M20, men såldes aldrig i Sverige. Din bil måste vara importerad och motorn heter M20B20. I E21 323i monterades 2,3 litersversionen av motorn, M20B23 heter den då. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jo jag vet att det fanns sexa med gasare dock ej i svedala.Och helt ärligt hur många importerade E21 har du hört om,jag har inte sett nån. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Här är en: Länk :-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Dra på stortrissan:o,får hoppas att Sebastian hittar ett objekt.Det kan ju knappast drälla av dessa på skroten. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Jo men det kommer nog lösa sig, har kört på en sten och slagit en buckla i tråget och troligtvis tagit i pick upen så den inte suger någon olja därför oljelampan lyser , så ska ta av tråget här i dagarna och se hur det ser ut . Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.