|
|
|
|---|---|
| Är det bra att dra ut vevhusvetilationen i luften??eller göra någon fin burk att leda ner slangen i? | |
Eliminator |
Jag ska sätta öppet filter på min, då skrotar jag luftburken vart slangen sitter och köper ett filter för vevhusventilationen från dalhems. Monterar det på slangen och leder den mellan karossplåten och fläkten (till höger om originalhålet vart burken satt)..skapar ett fäste för slangen bara....filtret kommer även och sitta på ett rör där emellan frontplasten (som är hål borrad som ett såll för luftinstagning) och karossplåten. (onödigt långt inlägg maybee ;) ) hoppas att det hjälpte någon iaf BMW Nothing else |
Eliminator |
med andra ord behöver du ett filter till slangen såvida du inte gör som alla andra och korkar igen den. BMW Nothing else |
|
eliminator....du menar väll inte att han ska plugga igen vevhusventilationen??????????? då har han det fint sen i så fall! då pressas oljan ut genom olje stickan och kanske ännu värre att ventilkåpspackningen går! hoppas att du inte menar det! //Flash* __ Life After Death? Steel MY Car And Find Out! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.