|
|
|
|---|---|
|
Trodde aldrig det skulle bli såhär svårt att välja bil, men tydligen hade jag fel!! Står mellan 2st 545or men är osäker vilken jag ska välja(priset är detsamma för de båda)De är i stort sett identiska men lite av utrustningen skiljer(skriver ner den utrustning som skiljer, annars är de "fullutrustade")Båda säljs som 1a hand. Den första(mörkgråmetallic): -2900mil -Produktionsdatum 04/07 -Svart läder komfortstolar -Manual -Navi business Säljs för bmw niederlassung(Stavning?)I Munchen Den andra(svartmetallic) -5100 mil -Produktionsdatum 03/11 -Svart läder Sportstolar -Automat -Navi professional -HiFi Pro Säljs från aukt vag-firma i nordtyskland(lubeck) Vilken hade vart er val, och vilken blir mest lättsåld i framtiden? | |
| Du vet väl om du vill ha manuell eller automat? | |
| Jag hade utan tvekan valt den med automat och personligen tror jag även att den kommer vara mer lättsåld senare eftersom jag tror att dom flesta som tittar på sådana bilar föredrar automat. | |
|
Det kvittar om det är automat eller manuell, men det känns dock som manual är mer "hållbar" så det kanske lutar åt den manuella.... Jag vet att det är mer attraktivt med automat, men helt omöjligt borde det väl inte vara att sälja den med manual? |
|
|
tänk på att svart gör sig OTROLIGT bra på denna karossen. ger linjerna en klart smickrande skuggning. /mvh jocke Numera Jeep ägare. |
|
|
Alternativ I Jag ville ha en manuell. Kommer inte vara svårsåld. Se bara på E39 540, där letar folk efter den manuella. Synd bara att den inte har HiFi Pro (Den vanliga låter som en klockradio) Sedan är byggdatum klart fördelaktigt för det första alternativet. |
|
| Är de såpass skillnad i ljud? hur många högtalare har "vanliga" systemet? | |
|
Om man köper från en bil från aktoriserad bmw-handlare i tyskland med garanti, gäller då denna garanti i sverige? |
|
|
Ja garantin gäller men troligtvis får du ligga ute med pengar för att sedan få dom insatta på ditt konto. Vilken du ska ha? Bestäm dig om du vill vara pensionär eller inte=) skämt å sido vill du ha manuell låda eller automat, och om du oroar dig för tredje handsvärde/försäljning, don't, en manuell med stora V8: an är alltid lättare att sälja än motsvarande automat. Stephan |
|
|
Enda som är tveksamt är att bilen saknar head up och hifi pro. Men dessa funktioner kanske man klarar sig utan... |
|
|
Ja, det gör du. Head up och HiFi pro klarar man sig utan. Komfortstolarna däremot, de skall du ha. Grymma! |
|
|
Komfortstolarna har dessutom whiplashskydd, om du vill ha bra stereo så är eftermarknadsprylar att rekomendera, kolla här: Länk Länk Länk Länk Mvh |
|
|
Få utrustningsalternativ som är så beroendeframkallande som Head Up display. Allra helst i kombination med navigatorn. Hittar du en bil där du HUD med så är det ett plus. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.