|
|
|
|---|---|
| Halloj! Har ju inte en fråga egentligen, men som ny på forumet så ville jag bara säga att nu är man iallfall Bmw ägare! Startade en tråd för ett tag sen på värderings delen om en 320 e36 96:a som vissa tyckte va en trevlig bil men som andra inte direkt rekommenderade mig att köpa ;) O glad e jag för det, nu blev det till slut en 328 e36 96:a Grön, i princip fullutrustad, har inte farthållare eller helskinn, men väl m-paket från fabrik, stora färddatorn, el-lucka, 2 zons klimatanläggning, vinge, mm mm.. grymt nöjd med bilen, o ser fram emot många år med bmw!! | |
| Grattis! Nu är det bara lite bilder som saknas på den. | |
| grattis! ja en 328i är ju bra mycket roligare än en 320.... | |
|
Välkommen och lycka till med bilen. =) En gång BMW, alltid BMW. /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
|
Får också önska dig välkommen till denna trevliga sida,och inte minst till din nya pärla... Kommer ha många roliga timmar i bilen framöver,2,8:an är ju härlig som helst... |
|
|
Grattis och välkommen. Då är du fast hos BMW :))) Broms :¤/ vart finns det? |
|
| jag välkommnar också,o du kommer säkert trivas med bilen.mycket körglädje kan jag lova... | |
|
You´re welcome. Min 328i coupé är dock krockad för tillfället! :) mvh, Figgeh~ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.