|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Satt och pillade lite med färddatorn idag och när jag sen skulle se vad klockan var så stog det 11.40 PM, precis innan stog den rätt, alltså 23.40. Hur får jag tillbaka så det visar 24h? Bilen är en e46 328 -99 Mycket tacksam för svar, rätt irriterande att det inte funkar :( //Mvh Joakim | |
|
Du trycker på den högre knappen, dvs. INTE den som du nollar trippmätaren med, utan den andra. Tryck en gång så hoppar den tillbaka till 24h visning :) Mvh/ Niclas |
|
|
Tack för svaret, skall testa detta så fort jag kommer ner till bilen! //Joakim |
|
|
Det funkade alldeles förträffligt! Nu är det ¨nästan som det skall igen.. Du har inte nån aning om varför stereon börjar visa klockan efter ungefär 10sek efter det att man startar den? (: //Joakim |
|
|
Du har tryckt på knappen längst till vänster på stereon, med en liten klocksymbol på. Tryck igen för att återgå till att visa spår/radiokanal. /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
|
Tack för det Fredrik M, kul när man får snabba svar! Tack än en gång! Få även tacka Heden för sin hjälp, tack tack! //Mvh Joakim |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.