|
|
|
|---|---|
|
Hej gott folk. Bilen jag funderar på att köpa är alltså Länk Någon som vet något om bilen sen innan? Det jag mest hängt upp mig på är bilens miltal men priset är därefter kan man tycka? Utöver det som står i annonsen vet jag att kopplingen och inspektion 2 service är nyligen gjort. Tacksam för köpråd.. mvh micke | |
|
tycker nog egentligen inte att milen speglar priset särskilt väl. står juh knappt 10k under en 01a med 15k på mätaren. låter lite, men betänk att du kan ha den bilen i 2år och sen har den samma mil som denna om du vill sälja den. är juh nån magisk gräns där vi 20k mil som folk är livrädda för.. även om det förmodligen inte är nån större fara om bilen är skött. jag skulle fundera över om priset inte VERKLIGEN skulle spegla milen för att det skulle vara intressant. bara ge han ett bud, han kan juh inte mer än tacka nej. /mvh jocke Numera Jeep ägare. |
|
|
denna är en 01:a, och har inte rullat lika mkt samt att den kanske inte är fullutrustad till max, Länk Min Bil: Länk |
|
|
Micke, du har fått Powerpost! mvh Mathias |
|
|
det var nog den fulaste inredning jag set i en m5a blått skinn o träinredning, men smaken är som baken och du hittar en lika dan med mindre mil för samma pengar. |
|
| Ifall man nu skulle vilja byta listerna då, vart kan man få tag på andra? | |
| Länk | |
| Tack!, då är ju frågan vad är snyggast? "Mat chrom" eller "Titan-line"... | |
|
Jag har högglanspolerad alu i min! Länk |
|
| själv har jag matt crom men det är som sagt en smaksak | |
|
Köpte bilen idag och nu vart även en annan M5 ägare. //Michael |
|
|
grattis till köpet du kommer nog inte ångra dig :) Min Bil: Länk |
|
| På önskelistan finns nu redan byte av trälisterna under vintern och några andra slutburkar för maffigare ljud :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.