|
|
|
|---|---|
|
såg bild på m-diffusern i kolfiber.. såg riktigt bra ut.. se och njut Länk Länk finns det något liknande till fronten?? | |
| Finns splitters till fronten och kolfiberspeglar för utsidan. | |
| har du bild på de??? | |
|
Here you go.. Länk |
|
| ser väldigt bra ut :D | |
|
Någon som kollat priset? Originalet i grå plast ser ju inte så kul ut, jag skulle gärna byta om den inte är alltför fasligt dyr... |
|
| Enligt länken betalade han/hon 494 GBP för diffusorn och 290 GBP för splitters i fronten. | |
|
OK, tack. Nu ser jag det själv också, noterade inte infon först. Blir närmare 7000 kr då för diffusorn (plus ev moms och BMW SE ockerpåslag), lite saftigt är det men den ser ju onekligen rätt bra ut. Ny bokhylla eller snyggare bil, det är frågan ;) |
|
|
Det finns aftermarket prylar i kolfiber till ettan. Sök på babybmw.net och 1addicts.com |
|
|
Jonas T: Funderat på att lackera orginal-"diffusorn"? Jag har funderat på att lackera den i en kontrastlack, jag har en alpinvit etta, hade tänkt lacka "diffusorn" svart. Mvh, /Wille |
|
| Ja, en blanksvart diffusor skulle nog bli snyggare än den nuvarande gråa. Skulle matcha bättre mot de blanka rutdetaljerna. Min är också alpinvit f.ö. | |
| Har sett lackade diffusor på M bilar och det ser inte bra ut någonstans. | |
|
More: Har du några länkar eller bilder som du kan lägga upp/maila? Mvh, /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.