|
|
|
|---|---|
|
Nu när jag reparerar min E34 inför vinterkörningen så tänkte jag byta katalysator på den för sista besiktningen så gick den knappt igenom pga den. då min budget är extremt begränsad så köpte jag en universal på Biltema och tänkte inte längre än att den passar. vid närmare inspektion så ser jag ju att det är en dubbel kat. som sitter på. och jag har ju ingen svets för att göra modifikationer så att passar från singel till dubbel :( någon som har något annat tips på hur jag kan göra utan att behöva köpa en ny, och om jag skulle behöva köpa en ny eller begagnad från typ blocket, hur säkert vet jag att den funkar igenom besiktningen? | |
|
Prova Alt A avgasystem, de har billiga kattar. Jag har fördommar om Biltema och det är jag ärlig med:) Mvh Asken |
|
|
jo jag kikade in på deras hemsida tidigare och de hade billiga kattar. hittade ett alternativ, hoppas bara storleksmässigt att de passar. :D tack för svaret! |
|
| Jag köpte nyligen en 525 -93 som hade enkel universalkat innan lambdasonden. Den budgetvarianten ska du inte ha, eftersom den ställer till det för lambdasonden. Jag måste också köpa en till kat och sätta de bredvid varandra efter lambdan. Undrar om det gör något att de inte är samma storlek/fabrikat? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.