AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.075

svårsåld bil

Är det heldött på marknaden? Har min 540-99 tillsalu både här o där,men inte ett samtal en gång,pris mässigt ligger jag ok,svenskåld borde ju väcka lite nyfikenhet. Kanske fel årstid? Någon som kanske vet?

Hur ser annonsen ut? Viktigt är att själva annonsen väcker intresset, endast bilen räcker inte alltid.

Finns här på autopower,svensksåld 540-99 göteborg finns nog inte så många.men jag tror nog närmast på att det är dött för sånna bilar nu när det börjar bli vinter.

Länk

Är det den? Lite mer information hade inte skadat, även om många kan lista ut allt värt att nämnas så ser det bättre ut i annonsen. Något måste du ha fixat på den de senaste åren? Kan aldrig bli för mycket. Sen vore det smart att sänka priset till 99 000 kr då den siffran ser bättre ut undermedvetet :)
Visa användare
451
Propeller
325iM Touring -07
Ser ut som en fin bil, en så´n som jag själv gärna hade hittat när jag sökte 540 - orginal-looken ger mig en känsla av att bilen körts & vårdats med sans o vett. Håller med DavidT86 om att mer info behövs; det är inte säkert att det endast är BMW-folk som vet allt om E39 som kollar våra annonser. Mercedes-köparen (som exempel) kanske trillar in här & får upp ögonen för en maffig BMW, då måste han eller hon få veta vad som gör 540:n till det bättre köpet. "Restvärmare" - en utsökt funktion egentligen - byt ut till; "Restvärme håller värmen medans du handlar". Lyft fram alla små "lyxfunktioner" som kanske inte står med på utr.listan. Hur gott var det inte att upptäcka att man sommartid kan sätta timern i färddatorn på 18.10 så är bilen sval o fin att sätta sig i när man jobbat klart. Det visste inte jag fanns i min bil då jag köpte den. Lika synd är det att det inte satt org. Webasto i den. . . . .Nä - fram med utr.listan & fyll på annonsen. Lycka till.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.