AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
8.980

Bilder: Hur man dödar en vit BMW M5 Touring

Sida 4 av 4
Här är hans nya:

Länk
Be
136
BeNnaN
Mercedes E300de 2019
BMW 120i M-pkt 2019
Hans nya m5 var ju riktigt läcker inuti!

Min bil:
Länk

oF
325
oFFkeFF
M3 SMGII E46 -03
På motorväg ska det mycket till för att det ska bli stora skador.
Eller snarare man ska ha en stor portion otur.
Det är hårda stopp som skadar, inte farten i sig, på motorvägar finns det sällan saker som är vinklade 90 grader.
Dödsolyckor på motorväg är ytterst sällsynt på grund av det, i tyskland är det ju oftast kö-olyckor om det blivit stora skador.

Jag har träffat sidan på en bil i ~100km/h med motorcykel, vilket var nära döden.
Har gått i backen i 235km/h i regn på karlskoga, kanade 200 meter på asfalten och fick lite brännsår på ryggen och några blåmärken.

Jag kör inte som en idiot med familjen i bilen, men ligger ofta över körkortsgränsen när jag kör motorväg eller 160-180 på autobahn.
Aldrig vart nära en incident på motorväg.
Det är en kalkylerad risk varje gång man ger sig ut i trafiken, jag är inte särskilt rädd för 180 på motorvägen, de klarar betydligt högre farter...
Riktigt smakfullt utrustad!
Ja, itnerören går itne av för hackor!
Visa användare
1.458
FD-Ormen
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Verkar ha stålar den nyrika Ungeraren :-), krascha splitt ny M5:a bara sådär... På min barndomstid i Ungern hade man Lada o Trabant o Wartburg (folk dog ändå).

Bara skämt, jag håller med Dawwe där i början, de kör som galningar. Jag kollade i somras i Budapest, däckverkstad vad 100:e meter, varför? Jo, det burnas varje gång de startar vid trafikljus etc.

För att inte tala om Rumänien....

Mvh:

Zoltan
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Mycket snygg färgkombination.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.