|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Här är hans nya: Länk |
|
|
Hans nya m5 var ju riktigt läcker inuti! Min bil: Länk |
|
|
På motorväg ska det mycket till för att det ska bli stora skador. Eller snarare man ska ha en stor portion otur. Det är hårda stopp som skadar, inte farten i sig, på motorvägar finns det sällan saker som är vinklade 90 grader. Dödsolyckor på motorväg är ytterst sällsynt på grund av det, i tyskland är det ju oftast kö-olyckor om det blivit stora skador. Jag har träffat sidan på en bil i ~100km/h med motorcykel, vilket var nära döden. Har gått i backen i 235km/h i regn på karlskoga, kanade 200 meter på asfalten och fick lite brännsår på ryggen och några blåmärken. Jag kör inte som en idiot med familjen i bilen, men ligger ofta över körkortsgränsen när jag kör motorväg eller 160-180 på autobahn. Aldrig vart nära en incident på motorväg. Det är en kalkylerad risk varje gång man ger sig ut i trafiken, jag är inte särskilt rädd för 180 på motorvägen, de klarar betydligt högre farter... |
|
| Riktigt smakfullt utrustad! | |
| Ja, itnerören går itne av för hackor! | |
|
Verkar ha stålar den nyrika Ungeraren :-), krascha splitt ny M5:a bara sådär... På min barndomstid i Ungern hade man Lada o Trabant o Wartburg (folk dog ändå). Bara skämt, jag håller med Dawwe där i början, de kör som galningar. Jag kollade i somras i Budapest, däckverkstad vad 100:e meter, varför? Jo, det burnas varje gång de startar vid trafikljus etc. För att inte tala om Rumänien.... Mvh: Zoltan |
|
| Mycket snygg färgkombination. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.