|
|
|
|---|---|
|
Tja... jag var ute efter en BMW 328 E36 men när man ser en fin bil som den här: Länk så undrar man ifall det inte är tillräckligt fin och allt... vilket bör`jag satsa på egentligen? den eller en 328:a? vilka är fördelarna resp, nackdelar mellan dom 2 bilarna... help?! | |
|
Har ägt en 320 till för ett år sedan. Jag tycker att du ska utgå från dina behov: Vill du ha en mysig kvalitetsbil att vardagsköra med är 320 ett fullgott alternativ. Men det är inte en prestandabil, vill man kunna gasa mer tröttnar man efter ett tag. Om du vill ha en mysig kvalitetsbil som dessutom levererar kräm och prestanda - köp en 328. Det skiljer trots allt 42 hästar och 8 dl i volym. De märks. Som alltid när det handlar om begagnat - utgå från det individuella exemplaret och var kritisk! Man får vad man betalar för, utom när man inte ens får det. Lycka till! My Bimmer is my mistress |
|
| Vad kan man ge för den bilen? cash allså? | |
| Jag har näst intill exakt samma bil. Samma bil utan M-optiken kostade 70.000 SEK. M-optiken kostade ytterligare 45.000 SEK att eftermontera. Salupriset borde väl ligga runt 90.000 tycker jag. | |
| Du har nog rätt.. något i den stilen sade han också... | |
|
Mer än 90 känns som ett opris My Bimmer is my mistress |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.