|
|
|
|---|---|
|
Länk Grillen var "lite väl" för min smak, men i övrigt ser den extremt cool ut! Gillar verkligen lösningarna av interiören, och designen av de små detaljerna, såsom motorrummet. Om produktionsbilen bara blir hälften så cool som detta koncept, så känns det som att Mini kommer att få det hett om öronen med sin retro-design! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk | |
|
Verkar som Audi är på offensiven numera. Kommer riktigt välbyggda och roliga bilar från dom också. Svår konkurrent till BMW och Mercedes. /L |
|
|
Too little too late .. det dröjer länge innan jag överväger något Audibyggt igen (eller hela VW-koncernen). Starka motorer och modern teknik är väl bra (men återfinnes även hos många andra) men väl inne i en Audi får jag alltid känslan av sjukhussal, oavsett om det är en A8, en TT eller en VW Golf. Ain't gonna happen. Jämfört med den där konceptbilen tar jag hellre en MINI alla dagar... Wilhelm Svenselius |
|
|
Interiören ser verkligen trevlig ut, utsidan hoppas jag de tänker om rejält på hur den ska se ut. "Too little too late" stämmer rätt bra med min uppfattning också, men sen finns andra människor som tycker helt annorlunda. Den kommer säkerligen sälja bra. Mvh, /Wille |
|
|
Hybridlösningen verkar faktiskt bra. Frågan är bara hur mycket det lönar sig en kall vinterdag... Men sommartid då man åker i stan så kan man köra på el. En annan fråga är hur de 70 kg som eldriften väger påverkar bilen balans. Men den här lösningen är den bästa enligt mig. De där rena elbilarna kan omöjligt nå upp till de krav man ställer på en normal bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.