|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, efter en sommar med Z3 är jag mycket nöjd. Jag har monterat hardtop, fixat stolsbussningar etc och hela ljudanläggningen är på G att uppgraderas ordentligt. Hur som helst så har jag även funderat på nya fälgar till sommaren. Jag kör nu med de repiga 17-tummare som följde med bilen och däckdimensionerna är 215/45-17 fram och 235/45-17 bak. Jag trivs rätt bra med dessa dimensioner och bilen får en liten aggresiv ställning med aningens större diameter på bakdäcken. Jag skulle kunna fortsätta med detta med nya fälgar, dvs köpa 17" men jag är inte helt säker. Kanske är det lika bra att byta till 18"? Fälgen ifråga som jag funderar på är denna (Länk. Då min bil är svart tror jag att det skulle passa alldeles ypperligt. Vad tror ni? | |
|
Fel i länken: Länk |
|
| skulle nog passa grymt bra... har du någon bild på bilen=??? | |
|
Jepp, men bara den här som jag kan dela med mig nu. Resten av bilderna är hemma (sitter på jobbet nu). Länk |
|
|
Skulle sitta kanonbra i 18" tror jag. 8,5 fram och 9,5 bak. Mvh Henrik |
|
| svart bil + svarta fälgar med kromad kant = underbart :D | |
|
Har också funderat på 18" till min Z3:a. Någon som har tips om däcksstorlek och andra erfarenheter? Först funderade även jag på svarta fälgar, men det känns lite som om det sitter på en väldig massa bilar redan och kanske är en trend. Men håller med föregående att det är ruskigt snyggt. Mvh Clas "Real men dont eat sushi" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.