|
|
|
|---|---|
| Börjar komma ut väldigt många billiga m3 e36 nu, den billigaste ligger på 55 tusen. Är ju lika billiga som en 325 -93! De som säljer dem m3orna kan väl inte helt bero på vinterpris, måste ju ha en hel del med skicket att göra också?? | |
|
har nog endel att göra med den kommande vintern, men även en hel del med skickat att göra också. kan nämna att jag åkte och kollade på en viss svart m3 i motala, och den va allmänt dassig både inne och ute samt hade ett missljud i motorn, som följde varvtalet. påtalade detta för säljaren och hans kommentar var: -jo de e nåt ljud, men jag tycker bilen är bra! varpå jag kontrade med: - de tycker inte jag. sen satt ja mej i bilen å åkte hem! ;) så åk å kolla på så många du kan å bedöm själv. men att tro att man hittar en M3:a i kalasskick, utan motormissljud, helfräsch inredning för 50k är lite naivt..men så länge motorn går bra så kan resten fixas relativt billig. mvh |
|
|
Jag är inte ute efter en till m3 eftersom jag har en redan som jag tycker är värd bra mycket mer än sånna där priser. :) Men har inte tänkt sälja den än heller men ligger priserna på m3 som den där om ett tag så blir de att ha kvar den tills den inte orkar ta sig framåt. :P Hehe är de värsta jag vet när man kollar på en bil och de inte berättat att den låter konstigt osv. Har man åkt en kort/lång sträcka i onödan för att bli besviken. |
|
|
jo ja såg att du redan hade en M3..men ja tänkte på andra som läser denna tråd..;) de finns alltid folk som säljer saker de vet är lite knas med...men som tror att köparen inte upptäcker. åså finns det folk bara köper utan att ens reflektera över bilens brister, kollar mera på den läckra stereon, eller höga vingen som sitter monterad...;) |
|
| Jag har min m3 avställd i garage nu. Ska sälja den i vår. Köpt bostad och ska renovera kök så pengar behövs :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.