|
|
|
|---|---|
|
Bilen (530iA E34, 89:a jag har tittat på har följande utrustning. Elhissar fram AC Elbackspeglar Eltaklucka Farthållare Stolsvärme Digitalklocka med bla tempmätare Tar gärna emot tips på annan originalutrustning man kan eftermontera. | |
|
Larm, Fjärrstyrt centrallås, Solgardin bak, Solgardiner i dörrarna, Aut avbländande backspegel, Cd-växlare, Navigator, Stora ljuspaketet, Träpaneler, Skidlucka, Stora färddatorn, Svankstöd i stolarna, bara lite... *BAWORAK* |
|
|
Lägger till lite: -Myntfack i dörrsidan -M5 konsoll vid växelspaken alt. förvaringsfack framför växelspaken -Gasdämpare för handsfacket Allt det finns att köpa nytt på BMW, billigt! Min bil Länk |
|
|
Vet du vad m5 konsollen kostar? skulle kunna vara skönt att lägga saker vid växelspaken utan att dom ska glida bort hela tiden.. art. nr räcker om du inte vet priset ;P |
|
|
Jag köpte en för ca. 1 1/2 år sedan och den var inte alls dyr. Men då köpte jag inte läder versionen vilken är betydligt dyrare. artikel nr anthrazit 51162237023 artikel nr silbergrau 51162234916 artikel nr sibergrau hell 51162235319 Min bil Länk |
|
|
Kylskåp bak. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Tack för alla tips. Ingen som vet om det finns någon tillbehörskatalog på nätet. Avscannad i PDF-format kanske?. Hur klurigt är det tex att få in elstolar? |
|
|
Kolla på www.realoem.com, där finns det mesta... Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.