|
|
|
|---|---|
|
Hej undrar om någon testat Biltemas nya polermaskin av vinkelslip typ? Stark på låga varv? Vibbar, ljudnivå? -Phil | |
|
Den ser ut att vara samma maskin som andra billiga märkeskopior i den prisklassen, som min Pace ex.vis..fyller sin funktion för hobbyjobb.låter en hel del.skulle rekommendera att sätta på en mindre trissa/Slipplatta. Jag säjer köp om du vill ha en maskin som fungerar men inte vill betala/eller har behov av en proffsmaskin |
|
|
Jo jag misstänker givetvis att den duger. Mycket prisvärd i alla fall. Beställer jag en från tyskland så hamnar jag lite dyrare hur jag än gör. Biltema ligger trots allt runt husknuten för garantibyte när den rasar. Ingen som provat? Jag vet inte ens om den finns i butik ännu. Ok jag återkommer med rapport om jag inhandlar den. -Phil |
|
|
En kompis köpte den med dubbla trissor som jag testat på 2 bilar.Kostar 300:- jag säger att den är intjänad på en bil......ska nog själv köpa en.Låter inte mycket mer än vår gamla festo. /Jonas B. It´s not speed that kills... It´s the sudden stop at the end.... |
|
|
Jag har redan den med dubbla trissor. Funkar som vaxpåläggare men inte mycket mer än så. Tycker dubbeltrissan är ok, men den vibbar och låter en hel del. Klart risken för att få rosor eller bränna genom lacken är minimal med en sådan. De har en ny av vinkelsliptyp. Ville bara höra om någon köpt och testat den. Tillräckligt stark, inga konstiga lagerljud osv? -Phil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.