|
|
|
|---|---|
|
Nu funkar inte tv,n längre i min 530dt -01. Om man inte vill köpa ny tv-mottagare på bmw för 12000kr... hur gör man då om man vill se på tv?? Halva beloppet knde vara ok | |
|
Du hittar BMW original hybridbox på tyska e-bay för ungefär halva priset. Sist jag tittade så fanns det för 649€. Ska vara plug and play, dvs koppla ur den gamla, skruva loss den och skruva dit den nya och koppla in ett par kablar. Vissa rekomenderar extra antennförstärkare för skarpare bild. Själv hade jag nog testat utan först och eventuellt kompletterat med dessa om behov finns. ___ //Ulf |
|
|
försökte kolla på en sida som heter ebay.de och på dbv receivers men jag fattar inget. Behöver nog en kunnig person på tyska |
|
| Med orden "bmw hybrid tv" i sökfunktion och område "Auto & Motorrad: Teile" kan du inte misslyckas på www.bmw.de | |
|
Från ebay.co.uk så har du på engelska: Länk Ca. 5600 kr med frakt. Och från ebay.de, på tyska: Länk Ca. 6100 kr Mvh Ubbe |
|
|
Bra, där var en box som ser ut som den skall!! Vad är e-bay? Handlar man begangnat av privat personer eller är det företag, får inte riktigt kläm på detta.... |
|
|
tobbemal: både och...finns även företag som säljer begagnade saker och privatpersoner som säljer nya... ___ //Ulf |
|
|
Jag har nyligen handlat en sådan box på eBay, funkar kalas och inte konstigheter. Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
|
H..andlade också en hybrid på Ebay förra året, funkar perfekt. Sålde min gamla analoga på Ebay till USA för 75 % av vad jag gav för hybriden, Analog boxar fungerar bra i USA. boxarna klarar både PAL och NTSC. Har man TV funktionen vill man att den skall funka |
|
|
Bra tips dær Rydberg..... :-) Dr Tinnitus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.