|
|
|
|---|---|
|
Nån som har några erfarenheter av telefonerna i M3orna? (-01a) Tänkte på mera HUR och VART jag sätter in kortet till telefonen.. Och vad är det för nån kort? Är det vanlig SIM kort som i mobiltelefonerna eller ska man täckna nå abonomang?? Tackar på förhand! // Micke | |
|
Hej, Det beror mycket på vilken modell av telefon du har (det fanns flertalet i -01orna) Den traditionella tegelstensluren hade kortplats både under luren och i en svart box i bagaget. De nyare bestod av en standardmobiltelefon med BMW anpassad mjukvara alternativt en bluetoothlur. /Andy |
|
|
Beolink: Jag har den "tegelstensversionen" till telefon.. Vad är det för nån kort man sätter i? Vart under luren och vart i skuffen? Jag hittade ingenstans att sätta kort i under luren.. Är det vanligt SIM kort? |
|
|
Det är Maxi-simkort (lika stort som ett kreditkort). Sticks i under luren (kan också sättas i bak på telefonboxen i bagaget). /Andy |
|
| Vart får man tag i Maxi-simkort då? är det abonnomang eller finns det som kontantkort åxå? | |
| När du får ett SIM-kort så är det i allmänhet ett MAXI, som du trycker ut det lilla SIM-kortet ur. | |
|
Går det att montera ur telefonen enkelt och stoppa i blåtand istället? Ogillar att den tar plats, vill inte ha tvillingkort eller ha två abbonemang. m3 e46 03'a, stora navin och nån siemenstelefon. |
|
|
Ja det går, men det kostar en slant om man köper en bra ny modul. www.bimmernav.com /Andy |
|
|
Tja! Jag har en "vanlig" lur som naturligtvis är borta.. finns det konvertierings sattser till nyare lurar typ K800? /Berca |
|
|
Ja, fast de olika telefonanpassningsmodulerna kostar iprincip lika mycket som blåtand, vilket mig vetligen dessutom är den som krävs för kompatibilitet med K800. /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.