|
|
|
|---|---|
|
Hallå. har en liten fundering, suttit å små tittat lite på vad de är för fälgar jag har på bilen... ägaren innan säger att de är någon typ av M-fälg. men har inte forskat så mycket i de förns nu. hehe! Länk sitter M-Emblem på fälgarna osv, men inte fan ska man vara säker för de int! :D skulle vara kul att ha lite info iaf! | |
|
Det är inga orginal M-fälgar iallafall utan någon sorts eftermarknadsfälg. /Rickard |
|
| Ser ut som OZ! Futura?... | |
|
En väldans massa (alla i modern tid?) BMW-fälgar:Länk AE |
|
|
För mig ser det ut som mille migliafälgar, 19". mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk |
|
|
Inspirationen verkar i alla fall vara hämtad från Alpina.. AE |
|
|
hehe, nu börjar ja bli fundersam här. hittar inga på länken du gav mig anders. bara snarlika med med rundade ekrar osv. måste nog forska lite i de här tror ja hehe! jo, alpina fälgarna har ju samma stuk. dock centrum som skiljer, kanske dax å kolla om de står nå rolig liten text på fälgarna! :D |
|
|
Den där bilen känner man igen! Det är ingen "M" fälg. M3 E30Länk |
|
|
Kolla den här länken. Länk Visst är det samma? mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk |
|
|
stämmer nog rätt bra de där! :D bytta emblem bara. tackar så mycket! :D Abbe, hehe jasså du känner igen bilen min! =D |
|
|
snackade med personen som köpte fälgarna, han hade fått se ett kvitto på ~54.000:- va ju dock inte så jätte vanligt med 20" för en massa år sen! :D |
|
| Lossa ett hjul och titta på baksidan på en eker, tillverkarens namn brukar stå där. | |
|
redan fått fram vilka de va. mille miglia f20, dock köptes dom någonstans runt när bilen kom till sverige 98~ så förstår att dom kostade en del då =D nu va dom ju rätt så billiga så då kan man ju köpa ett par nya om de skulle behövas ! hehe |
|
|
Jo, man är ju BMW nörd så man tittar på andra BMW man möter! :-) M3 E30Länk |
|
|
Abbe, jo nu när ja väl titta på bilen din så känner man ju igen den med! :D har man ju mött ett par gånger :P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.