|
|
|
|---|---|
|
Lill-grabben fick sitt första klipp idag och självklart så satt han i en BMW Länk | |
| Gäller o lära upp små-knopparna i tid hehe... | |
|
Min fick en sån här, Länk När han var 3. BMW CS #5206 |
|
|
Silvén> Helrätt! Funderar på att ge han trampbilen som BMW har i sitt tillbehörs-sortiment nu när han fyller 1 i november alt. hitta el-bilen begagnad... |
|
|
Ska köpa BMW´s leksaker till min 5-månadersgrabb när väl tiden är inne. Praktiskt att han får sina initialer på leksakerna direkt ;) Han heter Benjamin Maximilian Wall :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Aouseus: Min grabb har både sparkbil och Z4-trampbil ur BMW's sortiment. Spakbilen fick han när han fyllde 1år och den är en riktig hit. Första året körde han den inomhus och sedan har han haft den utomhus. Nu är han 3,5 år och gillar den fortfarande även om han börjar bli lite för stor för den. Med andra ord så rekomenderas denna startkt. Trampbilen i Z4-utöförande fick han när han fyllde 2år. Den är läcker och får mycket uppmärksamhet från omgivningen men den är svårtrampad och klumpig. Det är ofta att han vill att vi tar ut den ur garaget men han tröttninar i regel efter ett par minuter. Här vill jag påstå att det finns roligare trampbilar på marknaden. Bäst är väl de med trampor och kedja liknande en cykels. Hette KettCar eller något liknande när jag var liten. ___ //Ulf |
|
|
Han fick även BMW.s sparkbil när han var 1 år, visserligen ganska dyr, men vilken skillnad på kvalité, jämfört med andra sparkbilar. Det var t.o.m. instruktionsbok med. BMW CS #5206 |
|
|
Cool! Var med Ola (en polare) i sthlm och hälsade på en polare till honom, utanför springer vi på en annan polare till Ola som kommer glidande i sin 120. Han stannar, hoppar ur, hälsar och plockar ur sin unge. Den lille killen på 3-4 (?) år e väldigt blyg och säger ingenting men efter en stund kommer det en silverfärgad e34 körandes förbi. "BMW" skanderar killen. En bra början ;) ///M POWER - När du älskar att köra! mvh B-O |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.