|
|
|
|---|---|
|
...med japs syftar jag inte på styggelsen bil tillverkad i Japan utan bil som säljs i Japan. Länk En 750 iL -94 med 4900 mil på mätaren. Yenkursen har jag ingen koll på så om bilen är prisvärd eller inte får någon annan uttala sig om. Att skicket är gott råder dock inget tvivel om. Synd bara på ratten, varför ska den sitta där? | |
|
Verkar som aktuellt bud ligger på 551.000 Yen = 32.000kr men det lär väl stiga... ___ //Ulf |
|
alain |
det verkar som att i Japan det lägger mycket arbetet för att sälja en bil för ca 32000:- en vanlig sensson arbetare känner ca 20.000 svenka kronor i japan och en utbildad arbetare känner ca 35.000 svenka kronor. skatter är mycket lägre men det är mycket biligare att leva i sverige, till slutet, det nästa jämna sig, och 32.000:- för den är inte myket pengar. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Den såg riktigt fräsch ut! Och så hade den 横滑り防止装置, synd bara att den saknade 長々と説明文をご覧頂きどうも... ;o) -Per- Hur kommer det sig att du kollar bilar i Japan, är det inte lite långt för import???? ;O) Synd att den inte fanns närmare! |
|
|
Iwarsson: Jag har inga tankar på import eller bilköp, det står redan en 750iL i garaget. Inte i samma skick och med fler mil på mätaren men jag vill inte byta bort den iaf. Annonsen ramlade jag över i ett tyskt 7-serieforum, en av de aktiva medlemmarna bor i Japan och postade en tråd om bilen. |
|
|
Det är väl en autktion och högsta budet är för tillfället 32'. Betyder ju inte att den kommer att säljas för det... Iwarsson: Du måste ha läst fel för den har vist då 長々と説明文をご覧頂きどうも däremot så saknar den 長々と説明文をご ;) ___ //Ulf |
|
|
Jag gillar den där BMW spröten i vänstra främre hörnet på kofångaren. Framgick det om den hade スムーズなお取引を希望しますので ? Jag såg inget på bilderna? :DD M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Sprötet är en Japansk variant av PDC, troligen har den stabilare funktion än sitt elektoniska syskon. /Mats J |
|
|
Här är lite info om pinnen: Länk Här är fler japanska 750 närmare bestämt mest Alpina B:12:or... alltså inte bilder från mitt garage :( Länk Länk Länk Fin samling... /Mats |
|
|
Frågan är om bilen blev såld för 32 000 kr (om nu auktionen är avslutad vilket den borde vara) eller om ett ev. reservationspris inte uppnåddes. Iaf så finns det en fin 750 i Tyskland också fast för en något högre summa Länk |
|
|
Håller med dig Per, den i Tyskland är riktigt fin OCH välutrustad. Men en "ordinär" E32 bör väl knappast kunnas säljas för de pengarna... |
|
|
Den Tyska fick man ju ett riktigt ha-begär över. En fin 740iL på Ebay också. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.