|
|
|
|---|---|
|
Jag kommer att rulla in min i slutet på nästa vecka...känns kanske som man kunde köra en vecka till. Men de är skönt att få de klart på samma gång också. Bara kul och höra när ni andra kommer att rulla in pälorna inför vintern...? nog en del som redan gjort de men. | |
|
Sista Nov,här nere i Skåne... Min M5-2003 Länk |
|
|
Nu har min bil stått sedan juli pga strul och trimmning men i vanliga fall ställer jag av i oktober, dagen efter besiktning. Full tank och nybytt olja, samt på med skitfälgar som kan bli hur äggiga som helst :) |
|
|
Jag ställde av bilen i söndags! Blev inte mer än ~350 mil i år... :( /Masten Gör mig glad, besök min blogg! Länk |
|
|
Min cab åker in till till helgen, har precis fått tag i ett varmgarage. BMW CS #5206 |
|
|
Jag är snål, samma sak varje år, av 30/9, på 1/4..... Mats BMW CS #5847 |
|
|
efter 5 hela mil i sommar ställdes bilen av igen igår. här uppe är inte säsongen länge tyvärr min bmw 324td hemsida Länk |
|
|
Tänker köra månaden ut, fast redan nu kör jag bara om det är torrt på vägen och solen skiner, mao ínte mycket :-( Sen orkar man väl inte stå emot så det blir nog påställning igen i mitten av mars. Fast dit är det ju evigheter.... Niklas Fransosen |
|
|
Okej...verkar ju som den största delen ställer av nu runt månadsskiftet. Känns då som man är på den säkra sidan...man skulle lika bra kunna köra nån vecka till alltså. helgonet: hehe...hela 5 mil i sommar :) |
|
|
Blir den sista oktober för mig oxå. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Ställde av min förra veckan. Blev ca 100 mil i sommras =) Mvh Markus |
|
|
hehe... Va gör ni igentligen som kör så lite? :) 100 mil på en hel sommar liksom!? |
|
|
Har inte ägt min hela sommaren =) Mvh Markus |
|
| På de viset...då är de kanske inte så konstigt :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.