AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.675

Bimmerabend 2007-11-10 - kvällsträff med Bowling, mat och dryck!

Nu har det blivit dags för årets andra traditionella kvällsträff med Bowling, mat, dryck och viktigast av allt – gemytlig stämning och trevligt samkväm!

Vi börjar med en timmes bowling på Kronprinsens bowlinghall i Malmö, med start klockan 19:00 – kom i tid! I Bowlinghallen finns allehanda drycker (både alkoholhaltigt och alkoholfritt) samt tilltugg att köpa, men ät inte för mycket!

Efter bowlingen har vi bokat bord på det mycket välrenommerade Steakhouse T-Bone. Tanken är att vi som vill äta går i samlad tropp, och beräknas anlända vid T-Bone klockan 21:00 för måltid och vidare intag av läskande drycker.

Starttid: Lördagen 2007-11-10, klockan 19:00
Plats: Kronprinsens Bowlinghall, Malmö
Sluttid: När stans sista krog stänger eller siste man ger upp…
Kostnad: Bowlingen är gratis för medlemmar i BMW Club Schweden, för övriga deltagare kostar det 100:- . Mat, dryck och dylikt bekostas på egen hand.

Anmäl dig senast 2007-11-01 för att säkerställa att vi bokar rätt antal banor, platser osv!

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Som ny skånepåg så ska jag försöka dyka upp. Återkommer med definitivt besked senare.
bm
44
bmwagnus
525ia limo-90
E39 528 -99
Hejsan Kalle, jag kommer, för det går inte att missa detta
Nej det är korrekt, detta bör inte missas :-)

Mvh,
Kalle
___
gu
219
gunsnroses
Z3 3.0 Coupe -02
5 dagar efter tentan blir skitbra för mig iaf! Ska försöka att inte glömma!

Länk
Jag kommer lika säkert som amen i kyrkan! I år har jag legat i hårdträning och skall INTE somna. Andra vågar inte visa sitt sanna jag och väljer att avvika innan det hettar till (inga namn men han har somnat han oxå!)

Vi kommer dessutom att käka på ett riktigt trevligt ställe, 12 platser är bokade så rappa på med att anmäla er om ni vill ha en plats.

Garvis: trevligt med nya skånepågar, missa inte detta tillfälle att ha riktigt trevlig med andra BMW tokar.

Johan S #4079 & #4079A
www.bimmer.se Länk
Observera att vi vill ha in anmälningar till bimmerabend@cssyd.se
Dom som anmäler sig där har förtur till banor och restaurangplatser.

Anmäler mig själv nu...

Hejdå!

Johan S #4079 & #4079A
www.bimmer.se Länk
Visa användare
ProPro-medlem
712
maverick_750rr
E38 750iL -00
individual
F02 760Li -15
individual
E36 323Ti -99
individual
Men åååhhh, snälla skjut upp det en helg bara. Jag är i Rom den helgen - samtidigt ska jag försöka flyga hem och närvara på 10års jubileumsträff med klassen från 9an och sen tillbaka på kursen i Rom igen...
Varför ska ALLT hända den kvällen? Kan man klona sig? =(

Hade gärna inte velat missa detta.
Hehe går tyvärr inte att skjuta upp. Jag skulle också behöva klona mig själv just denna kväll :-/

Mvh,
Kalle
___
Visa användare
700
A Lind
635 CSi -87
Jag och en kompis är anmälda och kommer. Skall bli trevligt att vara på min Bimmerabend =)
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Kalle, innan kvällen är slut kommer vi alla att vara klonade utifrån dina ögon sett. Den som inte anser att kalle lär vara odräglig efter 4 strike och 2 backar Becks får bära propellerkeps:)
Mvh
Asken
at
313
atmos
320 e46 m clubsport... X4 20d m sport...
Jag följer också strömmen:)
16 st anmälda hitills!

Ser fram emot denna kväll som alltid brukar bli en lykad tillställning för oss alla.

Trevligt med lite nytt blod på bimmerabend oxå!

Johan S #4079 & #4079A
www.bimmer.se Länk
Det börjar närma sig bimmerband 2007,vill ni vara med på aktiviteterna måste vi få in anmälan inom mycket snar tid. Se nu till att anmäla er för att inte missa årets händelse, nåja nästan iallafall ; )

Johan S #4079 & #4079A
www.bimmer.se Länk
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Hans dryghet själv ifrån Stockholm bockar och tackar för en synnerligen trevlig kväll! Kalle är den skyldige till pannknacket:)
Mvh
Asken
Mycket trevligt och bra uppslutning!

Beklagar att jag var tvungen att avvika direkt efter bowlingen, andra förpliktelser väntade, med följden att ni slapp se mig dekorera hilton :)

Mvh,
Kalle
___
Visa användare
700
A Lind
635 CSi -87
Kan bara hålla med er andra. Trevlig kväll även om jag får ta och finslipa mina bowlingskillz innan det blir dags för nästa bimmerkväll ;)
Skum men trevlig kväll :)

/Olof
Mycket trevligt, jag tycker vi kör med pris till lägsta poäng på bowlingen för då är jag med i spelet helt plötsligt!

Skoj med nya ansikten, hoppas vi får se mer av er även när det inte festas!

Johan S #4079 & #4079A
www.bimmer.se Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.