|
|
|
|---|---|
|
Hej, Det är dags att bli BMW-ägare hoppas jag. Vad tror ni om denna Länk Vad ska man tänka på för en som aldrig haft en BMW förut men gärna vill testa? /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten | |
| Värkar vara ett rätt vettigt pris 5-7000 tycker jag i alla fall.man kan pruta på den Men svårt o säga när man inte har sett den i verkligheten.Kolla upp historiken nogrant bara o läs begagnatguiden här till vänster på power menyn... | |
|
Du ska vara noga med att bilen inte vibrerar vid körning. Det kan bli dyrt att åtgärda i slutändan eftersom felkällorna är många. Ac är ofta ur funktion på dessa bilar men enligt annons så ska den fungera. Hur som helst, får detta verifierat. Kolla upp serviceboken och dokumentationen som medföljer bara. En Touring i Tyskland kan ha gått mycket längre än sådär .. |
|
|
Marknade svämmar över av e39 or. Jag tycker att man borde kunna få den för ca 60.000 kr. Mr C |
|
|
Saknar den goa känslan i min gamla E39:a: Länk Aspensilber och steptronic är dessutom klockrent på Touringen:-) Priset är på tok för högt - som Mr C säger, det vimlar av dem! Kolla rost, kolla rost, kolla rost, kolla rost!!! Jag bytte även "allt" i hjulupphängningarna både fram o bak innan mina vibrationer försvann, inte billigt...Vill minnas att det gick på i runda slängar 18 lök. Lycka till! /Magnus Orsaken till mitt nick:Länk |
|
|
Men vad har den: DSC ("esp") eller ASC+T ("antispinn") Krockgardiner fanns det Verkligen på 97?? Var det inte bara sidbags fram på dom sen 98 kom bak med?? Betänka att 1997 är första årsmodellen av Touring. (Ingen värme i mittblåset bak förän på -98 bl.a.) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Snygg bil, men som sagt den kan ha rullat 25 innan den kom hit. 17.000 på en 97 är i princip en lågmilare, eller vad en normalkörd svensk skulle vara upp i sedan ny cirka. ///MVH Hasso Länk |
| Min 97:a har ju rullat nästan 32000mil vid det här laget och skulle kunna passera för att vara en 17-19000 milare så det är nog ganska svårt att med ögat upptäcka en skruvad vagn. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.