AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.145

Realoem för äldre bilar finns på nätet

852
Sörpan
325xi -02
Det är knappast BMW:s egen sida och E30 saknas, men för alla 02-ägare finns det en hel del:

Länk

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Finns faktiskt i Realoem, bara att välja "Archive" så funkar det: Länk

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
852
Sörpan
325xi -02
Aha, då har man lärt sig något nytt idag också. Jag har aldrig haft en sån gammal BMW sedan Internet blev var mans egendom så jag har aldrig reflekterat över att det har funnits på Realoem också...

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Men man kan beställa direkt från den sida som Sörpan har länkat till men Realoem går inte eller så är jag blind.

BMW - Beroende Med Wilja!
//
755
/// M3 Frazze
M3 E30 -87
325 cabrio -94
Ingen som helst vits med att beställa därifrån, det är ju exakt samma originaldelar man handlar hos lokala bmwhandlaren, och hos dem får man delarna efter 1 dag.

Skulle man ändå få för sig att dra iväg en beställning från den där sidan, skickas delarna från usa med några djävulska xtra-avgifter, det tillkommer både frakt, tull och moms, sen får man vänta 10-14 dagar, inte alls samma som att beställa från ett eu-land.

Mvh Ferenc
Pe
2.342
Per L
3 bilar från 1962, 1963 och 2000 men ingen är BMW
För några äldre BMW-modeller (E3, E9, E12, E21, 02-serien och några till) kan även denna sida vara till nytta!
Länk

Där kan man ladda ner reservdelslistor med bilder (mkt likt BMW:s egna) och prislistor.
Beställa grejor kan man också och även om frakten är rätt dyr (från Tyskland) så är det säkert lägre än från USA. Dom har faktiskt även grejor som BMW inte längre kan skaffa fram!

Per L
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.