|
|
|
|---|---|
|
Det är knappast BMW:s egen sida och E30 saknas, men för alla 02-ägare finns det en hel del: Länk "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" | |
|
Finns faktiskt i Realoem, bara att välja "Archive" så funkar det: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Aha, då har man lärt sig något nytt idag också. Jag har aldrig haft en sån gammal BMW sedan Internet blev var mans egendom så jag har aldrig reflekterat över att det har funnits på Realoem också... "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Men man kan beställa direkt från den sida som Sörpan har länkat till men Realoem går inte eller så är jag blind. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Ingen som helst vits med att beställa därifrån, det är ju exakt samma originaldelar man handlar hos lokala bmwhandlaren, och hos dem får man delarna efter 1 dag. Skulle man ändå få för sig att dra iväg en beställning från den där sidan, skickas delarna från usa med några djävulska xtra-avgifter, det tillkommer både frakt, tull och moms, sen får man vänta 10-14 dagar, inte alls samma som att beställa från ett eu-land. Mvh Ferenc |
|
|
För några äldre BMW-modeller (E3, E9, E12, E21, 02-serien och några till) kan även denna sida vara till nytta! Länk Där kan man ladda ner reservdelslistor med bilder (mkt likt BMW:s egna) och prislistor. Beställa grejor kan man också och även om frakten är rätt dyr (från Tyskland) så är det säkert lägre än från USA. Dom har faktiskt även grejor som BMW inte längre kan skaffa fram! Per L |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.