|
|
|
|---|---|
|
Hej nu äger jag en E34 :P När jag koppade enligt Mektipset då man slipar bort två "stränger". SÅ här ska det vara. Tändning av Strömställare i läge av ----- inget lyser Strömställare i läge parkering ----- parkeringsljus lyser precis som normalt Strömställare i läge till ----- inget lyser Tändning på Strömställare i läge av ----- inget lyser Strömställare i läge parkering ----- parkeringsljus lyser precis som normalt Strömställare i läge till ----- ljuset fungerar precis som vanligt MEN jag har så här? Tändning av Strömställare i läge av ----- inget lyser Strömställare i läge parkering ----- parkeringsljus lyser precis som normalt Strömställare i läge till ----- parkering vänster lyser ??? Tändning på Strömställare i läge av ----- inget lyser Strömställare i läge parkering ----- parkeringsljus lyser precis som normalt Strömställare i läge till ----- ljuset fungerar precis som vanligt + parkering vänster ??? Vet iaf att det vart rätt i dosan, tog inte exakt diod som han sa. Men den fungerade likadant "Utan dioden skulle ljuset lysa även i parkeringsljusläget" MEN vad är fel tack for alla tips. ___________________ BMW kanske snart :P | |
|
Okej ingen? Annars får jag koppla från det som släcks till det som lyser så båda släcks, dock så lyser ju bakre parkeringsljus med?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.