|
|
|
|---|---|
|
Fram till sista året så upplevde jag att 1-serien var ganska ovanlig på vägarna, men nu tycker jag att den har blivit klart vanlig. Säljer den mycket bättre och i så fall vad tror ni att det beror på? | |
|
Enligt den säljare som jag varit i kontakt med så är 1-serien väldigt populär i hallarna och säljer bra. Antar att rabatten på 120d/120i gjort sitt till. Ser en del på gatorna här i Sthlm. Dock ingen vit ännu vilket är lite konstigt med tanke på att alpinvit verkar vara väldigt populär här på forumet. Skulle vara kul att se en i verkligheten. Mvh, Fredde |
|
|
Det säljs inte så många Alpinvita ettor som man kanske skulle kunna tro, av t.ex. input från forum. Jag har fortfarande inte sett någon replika av min ute på vägarna :) Mvh, /Wille |
|
|
Nä, jag misstänkte det. Måste vara skönt att ha en bli som sticker ut lite :) Mvh, Fredde |
|
|
Inte alls tokig färg på en etta. Känns samtidigt lite USA-inspirerat där varannan bil verkar vara vit. AE |
|
|
Min mor har faktiskt beställt en 120dM 3-d Alpinvit, leverans vecka 3. Troligtvis blir hon nog först i Arvika med en 3 dörrars, men en 4-dörrars finns redan vit med M-paket. Hennes tre senaste bilar har varit mercedes, men nu alltså äntligen en BMW. Mvh Mathias |
|
| är det någon som vet ur många ettor bmw sålt totalt?? | |
| 1-serien är den tredje mest sålda modell, nu gäller detta totala försäljningen världen runt. Hur det ligger till i Sverige vet jag inte. | |
|
1-aerien är även i Sverige 3:a bland BMW modeller Det har sålts 1120st hitills i år att jämföra med 3131st 5-serie och 3625st 3-serie. Jan-Sept Thepe |
|
| hur många ex har konkurenterna sålt?.. menar då främs audi a3 och vw golf | |
|
bmw_jerry, en Golf slår man inte bara sådär, en bil som funnits sen 80-talet, dessutom med ett lägre pris. En sådan bil slår man inte försäljningsmässigt, även om bilen har en bmw logga ;) A3 tror jag inte heller man rår på, också en bil som funnits ett bra tag. Nä, jag tror inte ens BMW siktar på att slå Golf, mission impossible. |
|
|
Jan-Sept -07 Golf 6934st Audi A3 1673st Thepe |
|
| bmwtok.. vet att golf är överlägsen men vore ändå kul att jämföra lite | |
| kan förövrigt tillägga att en bilskola i e-tuna har bmw 1-serie som körskolebil.. har hitills sen både röda och vita så 1:an blir allt vanligare och vanligare | |
| även bilskola här i halmstad har 1-serie som körskolebil... | |
| kommer coupen bara finnas i diesel och 300hk twinturbo motorn? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.