|
|
|
|---|---|
|
Kan rekommendera Project Gotham Racing 4 till 360'n. Bland bilarna finns BMW M1 Procar (!) samt BMW E60 M5. Nytt för spelserien är att man även kan köra bågar, finns ett par BMWhojjar också. Riktigt roligt spel! Mvh, /Wille | |
| Provade demot lite igår. Kändes på gränsen till för mkt arkad för min smak. Kan vara att jag vant mig vid Forza 2 och Race nu för jag gillade PGR och PGR2. | |
| kan man trimma bilarna eller något sånt??? | |
|
Ingen trimning, största modifikationen man kan göra är att stripa bilen :) Men som sagt, riktigt roligt spel. A Lind: Vilka bilar/banor är med i demot? Om du gillar PGR2/3 så tror jag att du kommer att gilla detta också. Men som du själv skriver så har ju Forza 2 hunnit slinka emellan, och det är ju inte dåligt precis. Procar M1'an och Ferrari FXX är spelet stora behållningar för mig, dessutom gillar jag de kombinationer av N-ring som finns med hela och halva GP-slingan inkluderade. Mvh, /Wille |
|
|
Macau och halva GP-slingan på n-ring tror jag det var. Både grafik och speciellt ljud är imponerande jämfört med Forza men annars var känslan lite för softcore. Men det blir nog ett köp förr eller senare ändå och jag har ju inte riktigt gett det en chans än. =) Om någon vill lira lite Forza 2 över live heter jag "R Overmann" btw. |
|
|
Finns det någon vettig skadesimulering på spelet? Eller är det som vanligt: krascha i 280 km/h, men bilen ser fortfarande ut som den nyss är uthämtad från Mr. CAP? /L |
|
|
Mr CAP/Ditec looken är borta. Vädereffekter som regn, snö samt smuts återfinns på bilen, i övrigt ser karossen oförskämt fin ut efter en frontkrock med t.ex. ett avgränsande räcke. Det är verkligen ett arkadspel, men kul. Mvh, /Wille |
|
| Det finns inte till vanliga XBOX va? PGR3 då? | |
| superstar: nope, PGR2 är det senaste till gamla xboxen men frågan är om det fortfarande inte är det bästa i spelkänsla. Jag tycker nog det. =) | |
| "... om det inte fortfarande är det bästa..." skall det såklart stå! | |
| Hehe! Jag har ägnat åtskilliga timmar på PGR2. Fortfarande kul. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.