|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Nu var det min tur att drabbas den här helgen. Det är någon som tyckte att min förardörr behövde "dekoreras" lite extra. Alltså har denna person gjort ett antal djupa repor i min dörr. Har pratat med försäkringsbolaget om detta och får det naturligtvis omlackerat på försäkringens bekostnad. Frågan är nu vilken lackerare som jag kan använda mig av. Enligt försäkringsbolaget så måste lackeraren vara godkänd av BMW. Har någon några erfarenheter av bra lackerare i stockholmsområdet vore jag tacksam för svar. Är det någon som ni är missnöjda med kan ni ju alltida använda powerpost om ni inte vill skriva ut det i klartext. Alla svar är tacksamma. /Mården. | |
|
Frittes billack på Lidingö är en bra, A2 Plåt&Lack i Gustavsberg en annan och Sollentuna Billackering en tredje. Mvh Asken |
|
|
Vad jag vet och känner till så är BILSKADECENTER i Tumba kanon duktiga! Och dit lämnar många försäkringsbolag just sådana lackskador som din. Jag har inte hört en enda missnöjd kund. Mvh Anna |
|
|
Tack för hjälpen Anna. Asken föreslog 3 st, pratade sedan med Jörgen Sandell och rekommenderade 1 av de som Asken nämde. Bilen är där nu och har jag riktig tur får jag tillbaka den imorgon. Är för ögonblicket förvisad till en VW passat då försäkringsbolaget bara godkänner till likartad storlek. /Mården |
|
| Mården: Skönt att bilen hamnade i bra(?) händer och hoppas du får tillbaka den så snart som möjligt... Måste dock säga att försäkringsbolaget inte kan ha speciellt stor koll om de tycker att en VW passat är jämnställd med en 530xd ;) Inget illa menat mot nya(?) passaten. | |
|
Blev det bra? Dr Jörgen tipsade mig om A2, liten värld:) Mvh Asken |
|
|
Hämtar ut bilen i eftermiddag. Dr Jörgen har lovat mig att granska lackjobbet så att det är godkänt. Det blev naturligtvis det som Jörgen hade rekommenderat mig. /Mården. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.