|
|
|
|---|---|
|
Behöver få reda på vad detta är. Jag behöver byta den och är tacksam för svar, blir tokig efter allt letande. mvh Sun [IMG]Länk | |
| Letade i Haynes reparationshandbok för 5-serien och hittade en sprängskiss där det står att det skulle vara en spindelled. Genom den går det en bult med excentrisk bricka som är fäst i den undre länkarmen. Tycker ändå att bilden i boken inte stämmer till 100% med din bild... | |
|
Här finns lite begrepp: Länk Det är en E39:a. Är lite osäker på vad det är för bil du har på bilden. AE |
|
|
oj förlåt glömde skriva modell, bilen är en e39 528ia 97a 520iA Har haynes boken hemma, ska kolla igenom den igen. Tack Anders-72 På realoem så kollade jag igår på samma sida som du länkade men kunde inte bli klok av den, är det nr 4, 1, 2? Tack Följdfråga behöver jag byta allt eller bara bussningen som håller staget på plats? Tack för eran hjälp. :-) |
|
|
tack för hjälpen hittade bussningen på micros hemsida :-) Behöver jag bara byta det som är slitet? eller ska man också ha staget och koppling som sitter i staget? mvh Sun |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.