AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
657

Vad kan 2 rutor kosta att tona?

Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Tonade bakrutan resp bakre rutorna på bilen i sommras,och tog dumt nog den mörkaste toningen då ja har en svart bil.
Så de blir just nu lite väl stor kontrast mellan fram och bakrutona.
Funderar då på att lägga en lättare toning på framrutorna för få de att se lite jämnare ut (vet att de inte e lagligt)
Tror ni de kommer se bättre ut? va tror ni kostanden för de kan landa på,runt 1500-2000:- kanske?
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

När jag köpte min 330Ci så va de tre bakre rutorna tonade med en mellanmörk toning. Och för att precis som du säger så blir det en onaturligt och mindre snygg gräns mellan sidoframrutorna och de bakre. Jag hade en polare (proffs) till att tona de två framrutorna rutorna, ljust rökfärgade) till mig och för det tog han 700kr för, bara som en liten jämnförelse. Tror att du ska klara dig undan med 1000-1500kr hos en bra firma ljust röktoning på framrutorna och det blir en jämn och fin övergång tycker jag.

Här finner du bilder på hur mitt ser ut med ljusgrå skinninredning... Länk

Mvh Jimmy

Länk
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Jo,din bil har man sett lite genom e36/e46 klubben :) inte dum alls...
Men ang toningen så har du bra mycket ljusare toning än va ja har,mitt e kolsvart!
Men toningen du hade på framrutona är riktigt bra,så sån kommer de nog bli till våren...och sen hoppas på att de kommer se bättre ut! :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.