|
|
|
|---|---|
|
Jag ska sälja min bil och tänkte höra mig för vad ni tror att jag kan få för bilen. Det är en E46 328iA -99, svensksåld, ca 12.200 mil, 2 ägare, följande utrustning: - Automat/steptronic - Skinn (beige), ej sportstolar - Elektriskt svankstöd - Klimaautomatik - Aut avblädbar innerbackspegel - Xenon - Business CD - Multiratt - Armstöd fram/bak - 17" BMW-fälg med bra Dunlop sommardäck (max 500 mil) - 16" vinterdäck på BMW plåtfälg, fullt lagliga men halvtaskiga däck - Orientblå metallic Dvs komfortpaket + lite till. Bilen är nyservad (oljeservice), ny bussningar bak, nya bromsar i våras, nya bakfjädrar i somras. Jag hade tänkt att sätta ut den på Blocket för 79.000 kr, enligt de jämförelser jag gjort mot annonspriser för likvärdiga bilar är det relativt lågt utgångspris. Tror ni att jag kan förvänta mig att få 75-79 tkr för den? Jag kan tänka mig att många här saknar manuell låda och sportstolar men jag hoppas att det ska finnas någon därute i begagnadjugeln som vill ha en bil som min. /// Erik | |
| Jag tycker dina förväntningar är väldigt realistiska och tror att du får bilen såld snabbt och problemfritt i det prisintervallet. | |
|
Spontant tycker jag det låter vettigt ,det fungarade bra för mig i våras att sätta en prislapp som var nära slutpris. Miltal ,sv såld och aut är stora plus för många. Mpower |
|
| Tycker att det är ett rimligt o bra pris,inte en krona mindre.Lycka till i alla fall... | |
|
Tack för hjälpen! Förhoppningsvis kommer den ut på annons under nästa vecka. /// Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.