|
|
|
|---|---|
| Har funderat på att turbokonvertera min e30 320 med 323 motor och de är en sak jag undrar över. Om man int ladda så mycket behöver man ju ingen IC men jag skulle som ändå vilja ha det. Hur gör man med luftmängdsmätaren? Man kan ju inte trycka genom den eller? Sen vill jag inte montera megasquirt heller så jag slipper lmm. Går det att sätta dit IC sen dra den som vanligt från turbon till IC sen till spjällhus sen på tryckröret mellan IC och spjällhus montera ett rör sen luftmängdsmätaren på det? Eller ba för att göra det enkelt skippa IC när ja bara ska ladda så lite? Borde vell kunna ladda 0.5 iaf utan större problem? Motorn har gått ca 24000mil | |
| Du kan sätta lmmen på både sug och tryck sidan om turbon. en ic är alltid bra att ha. | |
| okejokej, en sa ja sku skippa IC å köra på etanol istället?.. men kan man trycka genom m20ins lmm? | |
| ja du kan trycka genom den, bara du limmar fast de svarta plastlocket. skippa inte icn, som sagt alltid bra å ha. sent svar eller vadå:P | |
|
jag har min 535 lmm innan turbon funkar kalasfint...sen e d bara bra att ha en ic JJ-U |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.