AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
1.677

någon är som tänkt köpa x6

läste i aftonbladets bil bilaga att bmw x6 var årets flopp.. personligen så tycker jag at den är väldigt grym och snygg och samtidigt ltie nyskapande och inte som alla andra jeepar.. finns det någon här på forumet som tänkt köpa x6 eller floppar den även i försäljningen ??
fi
39
fiLAN
x5 4,4 -02
Skulle gärna bytt upp mig om plånboken tillät det...
JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
men hallå, är inte Aftonbladet = Collin? Han hatar ju BMW så mycket att han numera har lagt ner försöken att ens dölja sitt hat. Däremot verkar han gilla små-cittror, har aldrig sett ett sånt leende som när han provade C-cactus häromdagen....

Sedan är det bara sensationsjournalistik att skriva ner X6 som årets flopp ett halvår innan den ens går att köpa. Men Aftonbladets läsare gillar väl när man hånar "överheten"....

Mvh Johan
El
622
ElakaKatten
330iXTM -21
320iT -07
Mustang Boss 302 -12
Smaken är ju olika, men jag tycker den grymt fräck ut på alla bilder jag har sett hittills. Sen är det som fiLAN säger... plånboken lär vara det som sätter stopp. Ska vi gissa att den blir dyrare än X5:an?

Lite oseriöst att döma ut en bil som flopp innan man ens har testat den, kan tyckas. Men Collin hatar SUV:ar, så han kan nog inte se meningen med en SUV/SAV som inte har några som helst Jeep-ambitioner. Jag har slutat lyssna på den gubben.

/ElakaKatten
Ho
1.314
Hosse
316i Touring -14 (norsk)
Z4iA 23 -09 (norsk)
Jag ska definitivt ha X6 innom 2 år! Mums!

Mvh
Hosse
tänk er en svart med tonade rutor och stora fälgar plus en massa smågodis :D mums mums
någon som vet vad den kommer att kosta ?
läste i reportaget från mph mässan att bmw göteborg redan fått in 8beställningar på x6:an
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
En granne till mig har beställt en... Vet dock inte vilken färgkombination eller utrustning han har valt.

/Masten

Gör mig glad, besök min blogg! Länk
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
X6 kommer att kosta strax över vad en X5 med motsvarande motor kostar

__
Bilblogg:
Länk
Ho
1.314
Hosse
316i Touring -14 (norsk)
Z4iA 23 -09 (norsk)
Om 17 månader SKA jag ha en öxå! Får leka med en Cayenne S i mellantiden tror jag:-)

Mvh
Hosse
Hej!

Jag kan meddela att priset på X6:an är ännu ej fastställt, men det vi (återförsäljare) blivit ombedda att från BMW generalens sida säga är att kunderna får räkna med strax under miljonen för X6:an! :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.