AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
450

523iA 1996

Vad är en sådan här värd?

523iA 1996
11.000mil
Aspelsilver met.
Svart helläder (dyrare varianten med skålade baksäten m.m.)
PDC, ASC, elhissar, eltaklucka, airbags, stora stereon m. cd-växl., skisack, vinterdäck, takräcke, farthållare, handsfree m.m.
Fint skick.

erito: Kolla om den har motsvarande svensk standard/paket utrustning dvs: Stolsvärme, ASC+T, multifunktionsratt, klima mmm. Då tror jag den kan som slutpris ligga på en 120-125'. Om det är en Steptronic-låda i den tror jag detta inte inverkar så mycket på prisbilden, annars brukar automater vara billigare.

Men när jag läser vad du skrivit så verkar den sakna klima...inte bra alls för denna modell då det nästan "måste" vara standard för E39...om du vill ha denna bil borde du därför kunna pruta hårt! Och om du är säljare...sorry.
Stoffe: Den har klima, stolsvärme, multifunktionsratt, automat med sportläge (inte steptronic), mittarmstöd, 3 nackstöd bak, Största stereon.. I stort sett allt utom elinställning på stolar och tv.

Då gissar jag på 120' som slutpris
Okay, tack. Säljaren går inte under 130' SEK , men den går bra och säljaren bekostar byte av bromsar fram (skivor o klossar) till BMW original så jag råder min kompis att köpa den ändå. Härlig långfärdsbil, men själv tycker jag ju att 'Sport ÄR komfort' och racear iväg med min istället :-D

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.