|
|
|
|---|---|
|
Hallå där go vänner! Planerar att under vintern att lacka om "kärran" och vill ha lite hjälp av er som läser detta,en "liten" omröstning med andra ord! Känner någon till ngn bra/kunnig/proffsig och skicklig (billig :-) lackeringsfirma el person med lackeringsmöjligheter i Örebro med omnejd? Nu till det roliga!!!!! Har en Bmw 523i e39 1997:a med sidospoiler,bakvinge,bakspoiler,taklucka och med M5-front.Inredningen är sandbeige läder. Nuvarande kulör på lacken är Aspensilver 339,har "tröttnat" på nuvarande kulör utan vill ha sportigare/häftigare och kanske lite udda/ovanlig för en Bmw utan att det blir för fult men det ligger som sagt i betraktarens öga. Vilken färg/kulör tycker DU att jag ska välja? Färgkoden! Om du har ett smakprov någonstans på nätet,skriv vart! Bmw=Bil_Med_Wett | |
| Kör en M-färg, exempelvis Phoenixgul (en färg jag aldrig hade valt på en M3:a dock!:) ) eller Indianapolisröd (fr M6). | |
| eller varför inte mora metallic elelr impala brown | |
| Imolaröd är otroligt läcker. Känns som en typisk "m-färg". | |
| Le mansblå är inte så dum! Men ta bort vingen. Du har ju en 523:a. Passar sig inte på den bilen. | |
|
att lacka om den bil tex imolaröd som varit silver från början är INGET litet jobb. tänk på motorrum, dörrkanter m.m.. det är svårt att nånsin få det bra om du inte är otroligt seriös och skruvar lös allt i hela bilen. jag skulle (låter tråkig) satsa på org färgen, eller en färg som är väldigt nära, just för att slippa allt omkring, som förmodligen lika gärna kan göra att du blir missnöjd med din nya lack.. /mvh jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.