|
|
|
|---|---|
| vad är detta Länk visst har den samma färg som m3 gt men vad är det mer som gör detta till en m3 gt??? | |
|
Inget. Den har ingen M-ratt och den har träpaneler istället för kolfiber. Är en "vanlig" M3 sedan där han antingen beställt bilen i BRG eller flyttat över färgskylten/ beställt en ny färgskylt. Frågan är hur mkt av resten av bilen som stämmer... M V H Stephan Min bil: Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Som Stephan skriver. Det enda rätta från GT jag ser på bilen,är färgen....dessutom hade GT motorn 295hk! Att kalla den för GT i annonsen tycker jag är befängt. Visst kan färgen vara en Individualbeställning,kan någon få fram VIN på denna? MVH Patrik |
|
VIN: EW20477 |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tackar Dawwe! Denna bil är en "vanlig" E36 M3 Limo (4d) Men med Individual "Sonderlackierung "british-racing-green", 05-209-6852 B & K." MVH Patrik |
Gemini__ |
Stephan: M-ratt har den nog allt. =) |
| vore faktist riktigt grymmt med en äkta gt sedan.. eller i alla fall en sedan med alla gt delar.. kanske ett kommande projekt :P .. | |
|
Tycker det ser ut som en som std-ratt. Ibland kan man ha fel ;) M V H Stephan Min bil: Länk |
|
Gemini__ |
Man ser de karaktäristiska "pucklarna" (tumgrepp) som sitter på en äkta "M lederlenkrad". Mvh: Thomas |
|
Hur kan de utfärda ett sånt certifikat undrar man ju? Står de facto M3 GT saloon på certet. Sen verkar den sakna all speciell utrustning från vanliga GT:n |
|
|
Frågan är om BMW överhuvudtaget skrev ut s.k. certifikat på deras bilar....Ser ut lite som en Ebay-grej tycker jag. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Nu har jag kollat lite mer. Bilen skall enl. pappret vara byggd en Torsdag och lev. Tisdagen veckan därpå. Dvs 2-3 dagar, låter lite för snabbt för mig med tanke på om det skulle vara en GT. Dessutom så skriver väl BMW knappast ut ett certifikat 11 år senare på engelska?! M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
I vad ligger samlar värdet? Instämmer med övriga. mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.