|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Kollar om någon är intreserad innan vintern kommer. Länk | |
| Det ska stå session och inget annat :) | |
|
Jag kan hänga på. Är amatörfotograf med amatörkamera. Har trevlig bil dock ;) Gärna session en fin solig dag med höstfärger i bakgrunden... |
|
| Ja vad kul tror även att jag kan få med en Z3 M Coupe den här helgen verkar inte det bli allt för fint väder så vi får kanske ta det nästa helg om inte solen skulle råka titta fram så förstås.Finast ljus är det ju på morgonen och på kvällen men åka bilderna lär man ju ta när det är just så attman inte får för långa slutar tider. | |
|
Jag kan ställa upp. En eller två 850 trevliga. Mvh Asken |
|
| Nu tänker jag att vi satsar på lördag 20/10 kl 15.00 nästa helg vid svenskbilprovning Fyrislund där slipper vi massa folk som inte är bilintreserade och det är smidigt att ta sig därifrån åt alla håll..Skulle det vara så att det ska spöregnar och snöar då tar vi det dagen efter på söndag samma tid. | |
|
Uppfattat. Mvh Asken |
|
| Tror jag skall åka förbi och glutta lite då jag bor ganska nära. | |
|
Denna helg passar inte mig tyvärr. Hoppas ni får fint fotoväder. Berätta och visa gärna om ni får till några bra bilder "in action". |
|
|
Det verkar vara fint väder idag så jag kommer nog förbi en "sväng", bor söder om stockholm. =) Är tiden spikad? Dvs kl 15.00? |
|
| Vad trevlig!.Jag kommer kl15.00 och hoppas på det bästa när det gäller vädret.Får se hur många som kommer det verkar inte bli så många kanske.Efter fotandet så kan vi kanske ta en fika eller något annat. | |
|
Låter bra! Då dyker jag upp. Hoppas jag hittar. =) ...Får ta med den kära gamla statiol-kartan. =) Mvh J |
|
| Det är enkelt hitta till om ni kommer från Stockholm. I den andra rondellen på gamla E4 tar ni höger och sen första korsningen till vänster sen första till höger igen. Stället ligger mitt emot Novation. | |
|
Jag och Asken kommer. Dock blir vi troligtvis lite sena, men vi skyndar oss så gott vi kan. =) Mvh Johan |
|
|
Jag och Broken (John) kommer också Mvh /Bruno Länk BMW CS 4657 Alpina CS 111 |
|
|
Nån med bra kamera som anländer? Asken |
|
| Tack till alla som kom till ett lyckat foto event.Alltid lika trevligt att snacka gemensama inressen (BMW)Ska försöka lägga upp lite bilder från träffen när jag hinner. | |
|
2002tii: Ett varmt tack för att du ordnade denna trevliga träff, mycket bra! Tur att halvdussinet pedanter som kom inte blev fler, då hade vi väl stått kvar ännu och samtalat om allt möjligt som är ytterst väsentligt för samhällets utveckling och bilars välbefinnande:) Mina tår har just tinat hälsar de:) Jag ser fram emot körbilderna som togs och tar med mig initiativet att anordna en träff under november månad i Stockholmsområdet. Mvh Asken |
|
|
Håller på att lägga upp några bilder nu. Prova den här länken. Länk |
|
|
Finemang. Får jag använda länken till dagboken? Mvh Asken |
|
| Ja det går bra det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.