|
|
|
|---|---|
|
Bilbytartankar...325ci med M-pkt II (silver) - eller 328ia touring (cosmossvart met) båda E46 kaross. Vad säger ni? Samma mil och pengar. MVH/Toni | |
|
Konstigt att jämföra dom två?! coupe vs. touring :-) //Marin |
|
|
Håller med, konstigt jämförelse! Cuppen är ju den snyggaste men Touringen den praktiska... spelar liksom inte i samma division eller ens sport. /foo |
|
|
Har du behov av kombi ta den annars coupen. mvh Stephan |
|
| som foo säger... har du familj eller liknande ta touring, varför ska man annars ta touring för... | |
| Ta touring....mer bil för pengarna.. | |
|
Tack för tipsen..både touringen och coupen passar mig. Jag tänkte mer på att om man någon gång ska sälja vilken är mest populär. Touringen är givetvis mest användbar men båda är ju 3-ser. |
|
|
Om man kollar på e36 karossen, så verkar touringen hålla värdet bättre. Även kundkretsen är mycket större för en kombi. I ditt fall skulle jag rekomendera touringen. //marin |
|
|
När det gäller E46 tycker jag att coupén är radikalt snyggare än touring och (framför allt) sedan. Dessutom har den ett mycket högre statusvärde än E36 varför jag tror att den håller värdet bättre än föregångaren där bruksvärdet i touringen spelar in. Spontant: coupé så länge du kan leva med de sämre utrymmena. Dessutom tycker jag att 325-motorn är trevligare än 328. Fast inget slår ju 330... My Bimmer is my mistress |
|
ossism |
välja? touring ska d va! |
| Tack för alla tips/Toni | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.