|
|
|
|---|---|
|
Nån här på forumet som e bra på photoshop och kan tänka sig att hjälpa mig med en (troligtvis) liten enkel grej? Min blogg: Länk Lite humor: Länk | |
|
Är förmodligen enklare att få hjälp om man talar om vad man vill ha hjälp med. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Det har du nog helt rätt i... Är mycket förtjust i det photoshop-jobb som är gjort på denna bilden: Länk och skulle gärna vilja se en alpinvit 1-serie 3-dörrars i samma stripning! Nån med rätta kunskaperna som oxå vill se det? Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
|
Hittar inga bilder på vita "ettor" med tre dörrar. :-( /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
|
Här är en etta med fem dörrar. Duger den så hojta till så mailar jag originalbilden till dig Fredrik. Menar så du får lite storlek att jobba med. Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Här är ett gäng du säkert kan använda - annars har jag på min hårddisk som jag kan maila till dig! Eller så får jag väl gå ut och knäppa ett kort på uppfarten! :-) Länk Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
| [URL=Länk | |
| [url=Länk | |
|
Herregud.. fixa Edit eller förhandsgranska på detta forum anyway Länk |
|
|
Scrolla ner lite. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Glömde kanske nämna att det är jag som lekt fram bilden | |
|
suveränt! Stort tack! Skulle gärna vilja att du slängde över ett mail till mig - jag har en liten fundering om idé, som du verkar kunna realisera åt mig! maila mig på mikael@softhand.se så berättar jag mera! Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
|
Micke, jag får inte din länk att funka. Får meddelandet att www.touringklubben.com inte kan hittas?!?! Ser att Denver redan fixat en bild, då behöver jag ju inte greja. =) /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
|
Såhär blev resultatet för den som är nyfiken! Länk Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
|
Kan lägga upp förebilden också för jämnförelse. Jag är otroligt förvånad men tacksam att mikael behöll mina förändringar på logotypen trotts att sådant är heligare än bibeln ;P Länk |
|
|
alla som hittills hunnit se bilen LIVE gör stående ovationer! Inga negativa kommentarer nånstans ifrån! Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.