AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
850

vad tror ni om denna cab?

vad tror ni om denna cab?? Länk visst har den gått för långt men priset är riktigt lågt... är den för sliten? är detta ett bra köp?? någon som vet något om den eller har andra synpunkter??? tacksam för svar
Visa användare
203
Holger_Puffa
318i Cabrio -91
tjena! jag har också lagt märke till den. Är också lite sugen på cab så jag håller stenkoll på blocket. Man blir lite sugen, är ju verkligen billigt och den ser ju ändå inte ut som ett vrak av bilderna att döma. Kan säkert vara värd en titt, men man ska nog inte ha för höga förväntningar med tanke på priset. Är den i hyffsat skick är det säkert ett bra köp, det enda är väl när du ska sälja den och det höga miltalet säkert skrämmer iväg en del köpare.

/Wiktor
att det är några fel på den avskräcker inte mej.. snarare tvärtom.. skulle ändå vilja pyssla lite med den och så.. det ända som bekymrar mej är miltalet... priset är verkligen lågt men har sett att det finns andra billiga bland annat denna Länk
Visa användare
1.189
t80196
328 Xdrive 2013

E30 320i -89 Cab

Körförbud pga utebliven bes; 27674 mil vid senaste besiktning 2007-06-25, underkänd pga: LÄNKARMSLAGRING FRAM, BÅDA SIDOR BAKRE GLAPP
FJÄDER FRAM, BÅDA SIDOR BRUSTEN

Mats
BMW CS #5847
Känns väldigt billigt ändå!

///Micke
Min cabrio Länk
t80196: vart fick du den informationen ifrån?? 27000 på en cab låter väldigt väldigt mycket
Man får dem uppgifterna när man beställer ett fax från vägverkat om bilen i fråga.

///Micke
Min cabrio Länk
Länk hittade denna på blocket.. verkar väldigt snygg och billig .. någon som vet något om den???
Po
25
Poq123
Bmw 330 cab
är du ute efter en bmw cab ? vilken årsmodell ? Ingen av länkerna fungerar ? Skulle kunna tipsa några fina bilar.

Broms :¤/ vart finns det?
poq123.. är intressead av lite olika cabar bara priset inte är för högt.. lite småfix och skvanker spelar ingen roll.. skulle ändå vilja pyssla lie och så
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.