|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Fan vad 18'' ser för litet ut på en E81. För övrigt, snygg bil! |
|
| GROZE vart köpte du dina m6 replica fälgar passar de utan problem? | |
|
more: Tackar! Jag var inne på 19" först, men 18" räcker för mig. mr_mr: Jag köpte dem på Shuwantera i Tullinge. 9500:- inkl. 225/40-däck. Däcken känns lite hala när det är blött, men det kanske blir bättre med tiden. Dom har bara rullat några få mil än så länge. Ska åka och tvätta av bilen om en stund, sen blir det foto-tajm. =) Mvh Johan |
|
|
Mmmm, snygg bil! Vad är det för märke på däcken? Verkar ju vara ett bra pris! Mvh, Fredde |
|
|
Nu har jag lagt in lite bättre bilder: Länk Däcken heter Durun. Lågprisdäck. På torr asfalt har jag idag märkt att de är helt okej! Dock är de fortfarande mindre bra på våt asfalt. Mvh Johan |
|
| Gillar egentligen inte designen på 1-serien men din bil ur ju super snygg!!! Perfekt kombination av fälgar, lack och skinnklädsel!! | |
| fy fan vad snygg.. man blir ju riktigt sugen på en 1:a när man ser din | |
| vad fick du ge för bilen? | |
|
Tackar för de fina omdömena! Jag gav 293k för den. Mvh Johan |
|
Njuren |
Fan vad snygg har aldrig riktigt fastnat för ettan men din är juh grymt snygg! M-pkt gör mycket på ettan.... Tycker du det blivit en solidare bil, bättre kvalitetskänsla sedan facelift? Grattis till en snygg bil "the things you own end up owning you" |
|
Man får lov att gratulera till en synnerligen smakfullt specad vagn! Drunn drunn säger det om både bilen och däcken:) Mvh Asken |
|
|
Grattis till en finfin bil! Vem tillverkar M6-replikorna? |
|
| Jag undrar fortfarande om interiören... vad har blivit bättre med facelift? Bilar med m-paket ser ju precis lika dana ut med undantag för lådan vid framrutan... | |
|
Dörrsidorna är inte lika som innan facelift. Nu är det tyginlägg vilket ser betydligt bättre ut tycker jag. Sen är väl reglagen på radion och autokliman lite annorlunda med en kromring runt. Fast det gör väl inte så mycket för känslan. Finns kanske fler skillnader? Har inte kolla så noga. Jag tycker i alla fall att känslan interiört är minst lika bra som min tidigare E46 med M-paket. Den känslan fick jag inte på den tidigare utgåvan på 1-seriens inredning. Fast det är ju upp till tycke och smak. M v h |
|
|
Min mor kör en 1-serie innan faceliften och jag kör en faceliftad 1-serie men jag glömmer varje gång att jämföra :) Dock vill jag minnas att när man stänger dörren i min bil så låter det bättre, mer kvalitativt. |
|
|
Marcus555: Vad jag förstått så har materialvalet blivit betydligt bättre. Det sa min säljare och det intrycket får man om man läser tester av bilar med facelift. Är väl en åtgärd för att möta Audis höga kvalitet på inredning. Det där med bättre dörrklang har jag också hört men om det ligger något i det vet jag inte. Desssutom har väl det nya elektriska styrservot gjort att styrningen har förbättrats framförallt vid låg fart. Men det har ju inget med inredningen att göra :) Mvh, Fredde |
|
| ska kolla nästa gång jag besöker en bmw-handlare, men tyg i dörren det har jag ju inte... "dörrklangen" njuter jag dock av varje gång jag stänger den... tycker den låter mer premium en på brorsans 523M touring (-06) | |
| Man ser snabbt skillnad på pre-facelift och post-facelift på lyktglasen bak. Före facelift: breda vita blinkersytor. Efter facelift: smala vita blinkersytor. | |
|
Jag klämde precis på min mors pre-faceliftade 1-serie och min faceliftade. Värt att notera min är med M-paket, hennes är utan. Svårt att märka några större skillnader mer än att jag upplevde den svarta plasten i interiören är mörkare i min bil. Andra saker är lite krom detaljer på interiören samt tygsidor på dörrsidorna. Var väl det jag la märke till. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.