|
|
|
|---|---|
|
hej,kanske en dum fråga men jag undrar,finns e34 med stor färd dator och om så är fallet,kan man byta från liten till stor? | |
| Jo, e34 finns med stora datorn. har haft den i 2st nu men jag är inte säker på om det bara är att koppla in å sen ska det funka. | |
|
nä,den är väl längre om jag inte minns fel.men sen så kanske maninte kan få alla funktioner i den att fungera iaf |
|
|
nä, nu vart jag osäker, nog är det samma dimentioner på dom, annars är det ju dumt, dom ska ju inte behöva göra 2st koncoler bara för en liten färddator, det som är måste ju vara att alla funktioner inte finns.. Jocke |
|
|
ja,jag har glömt bort det,hade stora i min e32 740 men kommer inte ihåg om den var större.men den har ju en massa fler funktioner |
|
|
storleksmässigt är dom identiska bara att byta, men tror inte man får alla funktioner BMW FOREVER |
|
|
tack.då löste vi det.tack |
|
|
SÖK! Det går att byta och få alla funktioner om rätt kablage finns, men som sagt sök! |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Här finns bra info i frågan. Länk Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
tack. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.