|
|
|
|---|---|
|
Beemern är på auktion låter jag den gå för billigt eller? Länk | |
|
Tja,priset kan man ju inte kalla för dyrt iaf :) Mvh Janne. |
|
| Näe det tycker jag inte. Den slutar nog runt 3-4 | |
| Med tanke på att det går att få en fullt fungerande 518 i "skapligt" skick för runt eller strax under 10000 kr så får du nog vara glad för varje krona du kan få ut för ditt objekt som onekligen måste kostas på en del för att kunna användas. Så nej, jag tycker inte att du säljer för billigt. | |
|
tack för svaren! får hoppas på det högsta:) synd att jag inte har tid och plats för den för den e väldigt fin, en diamantsvart ögonsten:) |
|
|
Du får mycket mer för den om du skulle sälja den i delar, det kan jag garantera. Synd att den går så billigt med tanke på det... Min bil Länk |
|
| e34briliant svar:mjooo det är sant. Men med tanke på att jag bor 4 mil ifår den så känns det inte lönsammt att sälja en del då och visa upp en annnan del av bilen en annan dag. så jag valde att göra mig av med henne helt och hållet annrs hade jag sålt henne i delar... Stog och stvatta av henne en sista gång igår med tårar ögonen... Men tyvärr har saaben tatt över hennes plats... förmodligen och förhoppningsvis kommer en beemer ta den platsen inom snar framtid igen! | |
| Klockren värdering. Du fick iaf vad den var värd som hel. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.