|
|
|
|---|---|
|
Hej! jag hade tänkt och turbokonvertera min 535a från 92 med ac! motorn och ac är urplockat och ac,n har jag slängt i soptunnan! jag hade tänkt att ladda runt 1 bar! Jag har lite frågor! Hur mycket skall jag fräsa kolvarna 2,5mm?? Vilken turbo? vilket sprut behöver jag? vill ha ett komplett sprut för en bra peng! kan man köra med originalsprut med större spridare och bredbandslamnbda och ställbar bränsletrycksregulator? eller vad föreslår ni? | |
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
titta in på PPF Länk |
| bra sprut för en billig peng r väl vems, anlternativt ms. Ms blir nästan lika dyrt som vems om man ska ha alla vems funktioner på ms. Kanske en hx40-50 turbo kan vara något? beror ju lite på vad du annars har tänkt ha för saker. | |
| Jag har hört mycket gott om dom hx 40-50 snurrorna... men jag är mest orolig över sprutet! vart kan man kolla in billiga sprut ngnstans? typ Vems eller Ms? men måste man köpa till massa sen för att kunna mappa bilen tror du? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.