|
|
|
|---|---|
|
Som sagt verkar knepigt det här med diffbromsarna,fick en uppgift att Z3:ans klump skall passa rakt av på min 635 88:a,satt det inte likadana på E36:orna? Har ringt runt till en del firmor nu och hört mig för men ingen kan svara på ifall innehållet ifrån diffbromsen till en E34 535Alpina med utv.3.73 går att skifta över till min klump,vad jag fattar det som är husen samma storlek men ej längden och att drivaxlarna skall vara bolt on. En herre sa att E30 325i eller E30M3 husen med diffbroms passar rakt av? Det jag är mest inrtesserad av är ifall alpinans e34 passar? Ngn. här som kan ngt. om dessa operationer? Mvh Thomas Lindahl. | |
|
klumpen passar inte mellan z3 och e28 e24 osv. Innehållet är en annan sak..dreven mellan e34 535 dvs stora klumpen passar i din e24 klump som oxå är stora klumpen spärren är samma som e30 325 e36 325 osv. Husen varirerar dock en del mellan olika modellserier. absolut enklaste sättet är att slå på reservdel nr och se i vilka modell serier delarna passar i. tex Länk |
|
| Tack! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.