|
|
|
|---|---|
|
Hej undrar vad denna bil är värd..? Länk | |
|
Svårt att säga bara så där. Du får nog tala om lite fakta om bilen också. Men en sak kan jag säga redan nu: du får nog vara beredd på att marknaden för en så pass stajlad bil är ganska liten och att prislappen troligen blir därefter. |
|
| Den är påkostad, gått 19000mil import -02. Fin servicebook. 18" Fälgar, kjolpaket, ljust läder,ängla ögon, klarglas Öppet sport F1 filter, Simmons Rally avgassystem, Rally fjädrar är som limmad på vägen. fin bil invändigt. schyst färg. Men tyvär så är det lite som ska fixas på den, blivit något med vänstra framlampan kondens, men jag ska fixa det. Någon pris ide måste det väl ev finnas..? | |
|
Räkna med att få ut MINDRE pengar än vad motsvarande bil orignal kostar. Detta om du inte har väldig tur och hittar en kille som tycker om exakt samma styling som dig. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Vilken taskig passform på fronten mot huven och scoopet ser ut som nånting 18-åringarna hade på Volvo Amazon när man var i 10 årsåldern själv, men som sagt det här med styling är ju en smaksak. Tror dock som Asken att fler förlikar sig med en orginalbil än faller för samma stylingsmak som tidigare ägaren. Det allmänna skicket ser ju helt ok ut på bilderna i alla fall.. AE |
|
|
Börja med o plocka bort scoopet o sätta ditt original luftfilterboxen är mitt förslag, då vidgar du kretsen intresserade (inte bara 20-åriga "kepsnissar" som är intresserade då). Ett minus är att det är en automat, iaf i mina ögon... Min gissning är att om du har tur så får du nånstans kring 50".... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.