|
|
|
|---|---|
|
funderar på att köpa polarns 525 sedan 94a som rullat ärliga 15000 mil.frågan är som följer? han har haft bilen i 6 år och kört ca 2500 mil.senaste året har den rullat ca 100 mil,stått i varmgarage hela tiden och han har startat upp den med jämna intervaller.men inte kört med bilen.kan det va nyttigt för bilen att inte rulla som den ska göra utan bara stå så där och vila?den är en pärla men man kan ju undra om det är något på bilen som far illa av allt stå stilla hela tiden. | |
|
Det är ingen fara att bilen bara står. Vissa ställer av bilen för vintern(som jag), absolut inga problem så länge den står på rätt ställe, helst varmt och torrt. Känns som ett rätt tryggt köp, skönt att veta så pass mycket om historiken. Hoppas att du kan få ett bra pris av din polare! BMW CS #6606 |
|
|
20 goa vill han ha,och den är pedant sköt hela tiden med oljebyten och allt. ända skavanken är att vf dörr börjat rosta i nedre kanten där elementet på väggen sitter.den första ägaren var värre när det gällde att sköta om den.ja det känns som ett bra köp helt klart. men man blir ju orolig när bilen bara står hela tiden.ska själv åka in och besikta bilen på torsdag,polarn har glömt att göra det med,den står där i garaget med dubbdäcken på. |
|
|
Bra pris helt klart om bilen nu är så fräsch som det verkar. Provkör många mil om du fortfarande är osäker, men jag tror det ger sig. BMW CS #6606 |
|
|
ja,jag har sätt den i 6 bast nu,så jag vet att den är det.vid ev köp,finns det fördelar med en chips investering?tänkte närmast på bränsle ekonomin? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.