|
|
|
|---|---|
|
kan fläktmotsåndet se ut såhär: Länk till en e36? för jag hittar ngt som ser ut så i bilen =) och jag har en glappande fläkt... vad kostar ett nytt sådant? och var kan jag köpa ett sådant? bara bmw eller? | |
|
Nä det har inte sett ut alls så där på de E36 som jag har bytt iaf. Här finner du en guide på hur det ser ut och hur du gör bytet... Länk Nytt/helt fläktmotstånd hittar du lättast på BMW, kostade runt 300kr om jag inte minns fel. Mvh Jimmy Länk |
|
| När jag bytte mitt så liknade det inget av de två som länkats till så det finns nog ett antal varianter. Hittar du den sittandes så den blir kyld i fläktkanalen och fläkten inte går när du tar bort den förutom på högsta läget så borde det vara rätt. www.bildelsbasen har massor med... | |
|
Din bild visar ett fläktmotstånd jag bytte på en 320 e36 96 sitter under rattstång till höger. |
|
|
Precis, det är ett fläktmotstånd. Köp på BMW eller på skroten, sök på www.bildelsbasen.se |
|
yttryck |
Jazon ! jag har ett fläktmostsånd ,, maila mig på yt-tryck@swipnet.se eller ring på 0708-64 11 44 förutsätter att du har den digitla klimatanläggniogen i din bil.. mvh igor |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.